ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اشتراک گذاری این خبر

مدارس تیزهوشان سراسر کشور، هر ساله تحت نظارت و مدیریت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) اقدام به جذب دانش آموز در دو پایه هفتم و دهم می نمایند. آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله برای ورود به پایه هفتم و دهم به صورت جداگانه برگزار می شود و داوطلبان می توانند برای اعلام آمادگی جهت شرکت در این آزمون هماهنگ کشوری، در موعد از پیش اعلام شده به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مراجعه نمایند.

نام نویسی در این آزمون ملزم به رعایت یک سری ضوابط می باشد که هر ساله از طریق دفترچه راهنما در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. همچنین لازم به ذکر است که متقاضیان ورود به پایه دهم این مدارس می بایست معلومات خود را در دو زمینه سوالات تحلیلی و تحصیلی محک بزنند، در صورتی که سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم را پرسش های تحلیلی تشکیل می دهند. در ادامه این مقاله به توضیح مهم ترین نکات پیرامون ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و شرکت در آن خواهیم پرداخت.

فرآیند نام نویسی آزمون ورودی مدارس تیزهوشان برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم، معمولا به صورت هم زمان انجام می شود و تاریخ انجام این پروسه نیز از طریق سامانه اختصاصی هر پایه تحصیلی اطلاع رسانی می گردد. توجه نمایید که زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱-۱۴۰۲ هنوز اعلام نشده است اما پیش بینی می شود که این پروسه همانند سال گذشته در فروردین ماه صورت پذیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار پیرامون مهلت نام نویسی آزمون ورودی مدارس سمپاد در اسرع وقت.

همچنین به نظر می رسد که این روند، پس از پایان یافتن در مهلت قانونی خود مجددا توسط سمپاد تمدید می گردد تا داوطلبان بیشتری بتوانند نسبت به درج اطلاعات در سامانه، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و تکمیل فرم نام نویسی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان در بازه قانونی ثبت نام، تمدید مهلت و مهلت مجدد نام نویسی وجود دارد.

واجدان شرایط ورود به مدارس سمپاد در سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ می بایست در بازه زمانی از پیش اعلام شده، به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مراجعه کرده و فرآیند درج اطلاعات و پرداخت هزینه را جهت شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان به انجام برسانند. برای اطلاع از شیوه انجام این فرایند می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که هر ساله با آغاز پروسه ثبت نام، دستورالعملی تحت عنوان دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان منتشر می گردد که بررسی آن را پیش از اقدام به نام نویسی پیشنهاد می نماییم.

  • در ابتدا به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کرده و پایه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم 💖با حضور:۱️⃣تیم تالیف:      ٢٠ نفر از اساتید گرامی۲️⃣موسس و مدیرعامل انتشارات گامی تا فرزانگان:      آقای علیرضا احمدزاده۳️⃣موسس

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار