تست شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول

اشتراک گذاری این خبر

تست شیمی دوازدهم مبتکران جلد اول

مطالب این کتاب به صورت زیر تقسیم‌بندی شده است:

۱- درس و نکته: در پاسخنامه تشریحی این مجموعه، نکته‌های کلیدی و مهم در قالب ایستگاه‌های درس و نکته بیان شده‌اند که با مطالعه دقیق این ایستگاه‎ها، عصاره‌ی جان کتاب درسی همراه با نکته‌های مستتر در آن به کالبد شما منتقل می‌شود.

۲- تست‌های بسیار مهم یا وی.آی.تی Very Important Test: این تست‌ها با دقت و وسواس فراوان انتخاب شده‌اند، تست‌هایی را نشان میدهند که حل آن‌ها برای شما بسیار حساس، حیاتی و مهم است و حل نکردن آن‌ها مساوی با فاجعه!

۳-تست‌های دسا (دومین سطح اهمیت): این تست‌ها بعد از تست های V.I.T در سطح دوم اهمیت قرار دارند.دسته‌ی سوم نیز تست‌های بدون علامت هستندکه دارای پایین ترین سطح اهمیت می‌باشند. بنابراین اگر احساس می‌کنید از لحاظ زمان در مضیقه هستید توصیه می‌کنم ابتدا تست‌هایV.I.T را حل کنید.بعد که خیال‌تان راحت شد بروید سراغ تست‌های دسا و در پایان اگر احساس کردید هنوز از رو نرفته‌اید(!) تست‌های بدون علامت را حل کنید.

۴- طرح آموزشی کارتونی: در این قسمت سعی کرده‌ایم برخی از مطالب و مفاهیم کلیدی مطرح شده در کتاب درسی را به زبان کارتونی بیان کنیم تا این مطالب و مفاهیم بهتر در ذهن و حافظه‌ی خوانندگان این کتاب جا بیفتد.

۵- مناظره با دانش‌آموزان وسؤال‌های متداول دانش‌آموزی: یکی از موثرترین روش‌های آموزشی، روش مباحثه یا مناظره‌ی علمی است. در این کتاب، گاهی مطالب به صورت یک مبحث و مناظره‌ی زنده ارایه می‌شود.

۶- تست‌های (آسان، متوسط، سخت، خیلی سخت)
کتاب شیمی ۳ تست مبتکران, شیمی دوازدهم تست جلد اول, شیمی ۱۲ مبتکران, بهمن بازرگانی, انتشارات مبتکران

 

لیک خرید 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم 💖با حضور:۱️⃣تیم تالیف:      ٢٠ نفر از اساتید گرامی۲️⃣موسس و مدیرعامل انتشارات گامی تا فرزانگان:      آقای علیرضا احمدزاده۳️⃣موسس

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار