کتاب املا و لغت هامون سبطی از انتشارات نشر دریافت 

اشتراک گذاری این خبر

کتاب املا و لغت هامون سبطی از انتشارات نشر دریافت 

 

جزو مجموعه کتاب‌های مبحثی می‌باشد که جهت یاد دادن لغت و املا به صورت درس به درس و محک زدن دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به وسیلهٔ تست‌های دوره‌ای تالیف شده است.

کتاب کمک درسی املا و لغت نشر دریافت

این کتاب از چهار فصل مهم تشکیل شده است که در این جا به شرح آن‌ها خواهیم پرداخت.

فصل اول: دفتر نخست نام دارد که شامل واژگان درسی پایه دهم، یازدهم و دوازدهم است و املا و لغت را درس به درس و کامل به شما دانش آموزان می‌آموزد و بعد از آن به وسیلهٔ تست‌های دوره‌ای و پاسخنامه این تست‌ها دانش شما را نیز محک میزند. شما با خواندن این کتاب درس‌ها را به نوبت پشت سرهم فرامی گیرید و می‌توانید این فصل را همراه با فراگرفتن و آزمون دادن مطالعه کنید.

فصل دوم: دفتر دوم می‌باشد که واژه نامه‌های کتب درسی متوسطه دوم را بررسی می‌کند و در آخر فصل تست‌های جامع واژگان همراه با پاسخنامه تست‌ها ارائه شده که برای جمع بندی و محک زدن تمامی آموخته‌هایتان مناسب است. از این رو می‌بایست این فصل از کتاب را بصورت دقیق مطالعه کنید.

فصل سوم: دفتر سوم می‌باشد که به آموزش املای لغات و نکته‌های مهم املایی و جمع بندی آن‌ها با استفاده از مثال‌های مختلف پرداخته است. همچنین به هم خانواده‌های لغات توجه ویژه‌ای دارد چرا که شما می‌توانید با دانستن هم خانواده‌های لغات مختلف، املای صحیح آن لغت را تشخیص دهید. به طور مثال اگر دریابید که «صیانت» (نگهداری) هم خانوادهٔ «مصون» است دیگر در تشخیص املا صحیح این دو لغت برایتان دشوار نخواهد بود. از این رو جدولی را به‌ترتیب حروف در اختیار شما قرار داده که به این وسیله می‌توانید هم خانواده‌های لغات مختلف را بیاموزید و در آخر جدول‌ها با استفاده از تمرین‌ها و پاسخ و توضیح آن‌ها آموخته‌های خود را محک بزنید. همچنین به مباحث دیگری مانند درست نوشتن افعال، تکواژهای عربی و دو املایی‌ها نیز پرداخته است.

فصل چهارم: دفترچهارم تاریخ ادبیات و سبک شناسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را با استفاده از جداولی توضیح داده است که شامل نام اثر، پدیدآورنده و نکته‌های آن می‌باشد. در انتهای این فصا نیز تست‌های آموزشی همراه با پاسخ نامه تحلیلی ارائه شده است.

سایر ویژگی‌های کتاب املا و لغت نشر دریافت

  • بیان نکات مهم واژه نامهٔ کتاب‌های درسی
  • بیان معانی لغت‌های موجود در متن کتاب‌های درسی
  • روش پاسخگویی به تست‌های لغت و املا
  • پرسش‌های جدولی و شبکه‌ای لغات

 در این کتاب سعی شده با تفکیک نکات و طرح تمرین‌های جامع و مناسب شما دانش آموزان با شیوهٔ جوابگویی به تست‌های املا و واژگان آشنا شوید. به تمامی داوطلبان کنکور خواندن این کتاب جهت بهترآموختن معنا و مفهوم ابیات توصیه می‌شود.

لینک خرید 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم 💖با حضور:۱️⃣تیم تالیف:      ٢٠ نفر از اساتید گرامی۲️⃣موسس و مدیرعامل انتشارات گامی تا فرزانگان:      آقای علیرضا احمدزاده۳️⃣موسس

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار