زبان انگلیسی جامع مبتکران اناری – دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی

اشتراک گذاری این خبر

زبان انگلیسی جامع مبتکران اناری

۳ کتاب در یک کتاب! در این کتاب تمامی آنچه برای زبان انگلیسی کنکور نیاز دارید به صورتی کجا ارائه شده است: ۱) زبان انگلیسی دوازدهم؛ ۲) زبان انگلیسی سال دهم و یازدهم؛ ۳) درک مطلب؛ ۴ ) نکات مهم زبان انگلیسی سال‌های هفتم تا یازدهم؛ ۵) واژه نامه کامل

بخش‌های کتاب کتاب شامل پنج بخش اصلی به شرح زیر است:

زبان دوازدهم: شامل ۳ درس است که در هر درس به ترتیب آموزش گرامر، پرسش‌های گرامر با پاسخ تشریحی، آموزش واژگان، پرسش‌های واژگان با پاسخ تشریحی، آموزش تکنیک‌های درک مطلب، پرسش‌های درک مطلب و کلوزتست با پاسخ تشریحی و آزمون نمونه ارائه شده‌اند.

زبان دهم و یازدهم: درسنامه بسیار کاربردی از گرامر زبان سال‌های دهم و یازدهم به همراه پرسش‌های چهارگزینه‌ای منتخب گرامر و واژگان، جهت مرور عزیزان در بخش دوم کتاب آورده شده است.

درک مطلب: تکنیک‌های برخورد با متون درک مطلب و کلوز به صورت تفکیکی در فصل‌های مختلف کتاب آموزش داده شده و متن‌های تمرینی فراوان داخل فصل‌ها و آزمون‌های نمونه متنوع جهت تمرین داوطلبان گرامی فراهم شده است.

ضمیمه: تمامی نکات مهم زبان سال‌های هفتم تا دوازدهم، کلیه افعال چندکلمه‌ای، اصطلاحات و هم آیی‌های کتاب‌های در قالب ۵ ضمیمه در “Vision” و “Prospect”انتهای کتاب گردآوری شده‌اند.

واژه نامه: واژه نامه جیبی هوشمند کنکور به صورت هدیه همراه کتاب اصلی تقدیمتان شده است.

لینک خرید 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

عید سعید فطر مبارک

عید فطر عید پایان یافتن رمضان نیستعید بر آمدن انسانی نو از خاکستر‌های خویشتن خویش استچونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می‌شودعید فطر

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار