اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

اشتراک گذاری این خبر

وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی اعتراضات، اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ را به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای نتایج بررسی اعتراضات، انصرافی‌ها و تعیین نیروهای جایگزین این آزمون را منتشر و اطلاع رسانی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه‌های تاریخ هفتم شهریور ماه ۱۴۰۲ و دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ به اطلاع شرکت کنندگان در مراحل بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری و ارزیابی تکمیلی در مرحله اصلی و تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی سال ۱۴۰۱ و دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲، موضوع مجوز شماره ۹۹۶۶۵ تاریخ سوم اسفند ۱۴۰۱ و شماره ۲۴۴۳۷ مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور می رساند تمامی موارد مربوط به اعتراضات، انصرافی ها و تعیین نیروهای جایگزین و … بررسی و نتایج نهایی موارد مذکور در قالب کارنامه نهایی به‌روزرسانی شده و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم 💖با حضور:۱️⃣تیم تالیف:      ٢٠ نفر از اساتید گرامی۲️⃣موسس و مدیرعامل انتشارات گامی تا فرزانگان:      آقای علیرضا احمدزاده۳️⃣موسس

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار