آی کیو پلاس حسابان جامع گاج

اشتراک گذاری این خبر

آی کیو پلاس حسابان جامع گاج

 

چینش مطالب در کتاب «+IQ حسابان جامع کنکور» به‌صورت موضوع به موضوع و مبحث به مبحث بوده و برتری ویژه‌ی این کتاب با سایر کتب مشابه موجود در بازار را می‌توان به بانک جامع و پربار از تست‌های دشوار در آن دانست. در این اثر تست‌های تالیفی و سراسری با چیدمان آسان به دشوار مرتب شده‌اند. در بین سوالات کنکورهای سال‌های گذشته، تست‌هایی که بین نظام قدیم و نظام جدید مشترک بودند نیز آورده شده و همچنین یک سری از تست‌هایی که با تغییری کوچک، استاندارد سوال به‌هم نمی‌ریخت نیز حفظ شده‌اند. داوطلبان گرامی پس از بررسی درس‌نامه‌های کاربردی و تست‌های پربار می‌توانند با تکیه بر پاسخ‌نامه‌ی تشریحی که در ادامه‌ی مطالب بیان شده، آموخته‌های خود را کامل کنند. مولفان در این بخش به‌‍منظور رفع هر گونه ابهام از سوی دانش‌آموزان، برای تست‌های موردنیاز چند روش حل ارائه کرده‌اند و همچنین در برخی از تست‌ها به بررسی سایر گزینه‌های اشتباه پرداخته‌اند.

کتاب “+IQ حسابان جامع کنکور” که توسط انتشارات بین‌المللی گاج منتشر شده، منبعی پربار از پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری (۲۵۰۰ تست استاندارد) و درس‌نامه‌های کاربردی است. این اثر حاصل همکاری مشترک حبیب شفیعی و مجید رفعتی بوده است. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دربردارنده‌ی مباحث حسابان دهم، یازدهم و دوازدهم
چیدمان موضوع به موضوع مطالب
ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع و مفهومی
ارائه‌ی بانک تست پربار اعم از تالیفی و سراسری (۲۵۰۰ تست)
همراه با تست‌های کنکور سراسری ۹۸
ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای سوالات مندرج

 

لینک خرید 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم 💖با حضور:۱️⃣تیم تالیف:      ٢٠ نفر از اساتید گرامی۲️⃣موسس و مدیرعامل انتشارات گامی تا فرزانگان:      آقای علیرضا احمدزاده۳️⃣موسس

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار