منطق و فلسفه جامع میکرو گاج

اشتراک گذاری این خبر

در کتاب پیش رو چینش مطالب به‌صورت پایه‌ به‌ پایه و درس‌به‌درس بوده و داوطلبان در آغاز هر درس به بررسی و مطالعه‌ی درس‌نامه و آموزش نکات ویژه و کاربردی آن درس می‌پردازند. در گام بعدی زمان آن فرامی‌رسد که داوطلبان با توجه به آموخته‌های خود به واکاوی تست‌های متنوع و گوناگون کتاب بپردازند. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود. در لابه‌لای این سؤالات، نمونه‌ تست‌هایی از آزمون‌ سراسری داخل و خارج از کشور نیز مطرح شده تا هیچ نکته‌ای از قلم نیفتد. سپس نوبت بررسی درستی یا نادرستی پاسخ‌هاست. دانش‌آموز به‌وسیله‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب قادر خواهد بود نکات پنهان تست‌هایی را که به‌درستی پاسخ داده، دریابد و همچنین علت نادرست بودن پاسخ‌هایی که برای برخی از تست‌ها ارائه کرده، درک کند.

کتاب “منطق و فلسفه جامع کنکور” توسط رضا آقاجانی گردآوری شده و انتشارات گاج آن را در ۵۲۸ صفحه منتشر نموده است. این کتاب موارد زیر را دربردارد:

  • ارائه‌ی کامل مطالب کتاب درسی منطق دهم، فلسفه‌ی یازدهم و فلسفه‌ی دوازدهم
  • ارائه‌ی درس‌نامه‌های کامل و کاربردی
  • بررسی بیش از ۳۰۰۰ تست چالشی و بی‌نظیر
  • همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی
  • همراه با سؤالات کنکور سراسری ۹۹

 

 

لینک خرید 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم

مراسم رونمایی از کتاب استعداد تحصیلی ET نهم 💖با حضور:۱️⃣تیم تالیف:      ٢٠ نفر از اساتید گرامی۲️⃣موسس و مدیرعامل انتشارات گامی تا فرزانگان:      آقای علیرضا احمدزاده۳️⃣موسس

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار