شیمی دوازدهم واجب دو جلدی بهمن بازرگانی

اشتراک گذاری این خبر

کتاب شیمی مبتکران دوازدهم به صورت دو جلدی منتشر شده است. جلد دوم کتاب شیمی دوازدهم انتشارات مبتکران شامل خلاصه ای از کتاب جلد اول که شامل فصل ۱و۲ و فصل ۳ و فصل ۴ کتاب درسی شیمی دوازدهم به طور مفصل می باشد. کتاب با تست ها و تمرین های متنوع سطح بندی شده آغاز می شود و درسنامه کتاب در قالب ایستگاه های درس و نکته در بخش پاسخنامه تشریحی ارائه شده است.
در مقدمه کتاب آمده است : “ یوسین بولت سریع ترین فرد جهان است، وی به دستور مربی اش در تمرینات به خود وزنه می بسته و تلاش به دویدن می کرده است و البته به مربی اش انتقاد می کرده که این چه کاری است… بولت بعد از ماه ها تمرین بدین منوال روزی برای رکوردگیری اقدام می کند و این بار مربی وزنه ها را باز می کند و وی احساس می کند دارد پرواز می کند و …”
از مقدمه کتاب چنین برداشت میشود که مولف سعی کرده تا مفاهیم و مطالب شیمی دوازدهم را با تمامی جزییات و تمامی نکات قابل ذکر ارائه نموده و چیزی باقی نگذاشته است. پس میتوان شیمی دوازدهم جلد دوم مبتکران را به عنوان منبع اول درس شیمی یا تنها مبنع شیمی کنکور استفاده نمود.

در کتاب شیمی دوازدم مبتکران جلد دوم درسنامه به صورت مجزا در نظر گرفته نشده و سعی شده تا در خلال پاسخنامه تشریحی درسنامه نیز گنجانده شود اما این از کیفیت درسنامه و جامع بودن آن کم نکرده است.درسنامه شیمی دوازدهم مبتکران به صورت ساده روان و قابل فهم با توجه به خط به خط کتاب درسی تالیف شده است و سعی شده تا نکته ای از قلم نیفتاده باشد. سطح درسنامه شیمی دوازدهم مبتکران به گونه ای که هر دانش آموزی با هر سطحی میتواند از آن بهره مند شود. به این شکل که محتوای درسنامه ویژه دانش آموزان متوسط و پاورقی ها ویژه دانش آموزان پیشرفته و قوی تر است.
در کتاب شیمی دوازدهم انتشارات مبتکران سعی شده تا مطالب به صورت عمقی و مفهومی ارائه گردد تا بدون نیاز به دبیر یا راهنما مطالب قابل فهم باشد و استفاده از طرح های کارتونی باعث شده تا ماندگاری مطالب در ذهن شما زودتر اتفاق بیفتد. تمامی مطالب این بخش استاندارد سازی شده تا از اضافه گویی و کم گویی پرهیز شده باشد. لازم به ذکر است که درسنامه این کتاب کمک‌درسی شامل مثال های متعدد و حل شده است تا مفاهیم به طور کامل تفهیم شده باشد. همچنین برای انتخاب بهتر سطح تست ها تیپ های متفاوتی ارائه شده است.

حجم تست های کتاب شیمی دوازدهم بهمن بازرگانی جلد دوم بالاست و تقریبا شما را برای خرید کتاب مکمل بی نیاز خواهد کرد. تست ها مطابق با درس به درس کتاب درسی پیش می رود و به صورت طبقه بندی شده ارائه شده است و در چهار دسته سطح بندی شده که با نام آسان ، متوسط ، سخت و خیلی سخت طبقه بندی شده است که با اشکال کاریکاتور نشان گذاری شده است. تمامی پرسش های چهارگزینه ای کتاب تیپ بندی و با شکل های متفاوت سطح بندی شده است. تست های المپیادی و تست های کنکوری سال های گذشته در کتاب ارائه شده اما تست خارج از کنکور و کتاب درسی در این کتاب مطرح نشده است.
بعضی از تست ها با علامت VIT مشخص شده که نشان دهنده اهمیت بالای این تست ها برای آن دسته از دانش آموزانی است که زمان کافی برای حل تمامی تست های کتاب را ندارند و تست های دسا ( سطح بعد اهمیتی ) که در مرحله دوم اهمیت قرار دارند. توصیه می شود که چنانچه فرصت کافی برای حل و مرور تمامی سوالات را ندارید تست های V.I.T را به همراه پاسخنامه تشریحی و درسنامه ها مطالعه فرمایید.
فصل سوم که شیمی جلوه ای از هنر زیبایی و ماندگاری است شامل ۳۸۳ تست به همراه ۳۵ تست آزمون و فصل چهارم که شیمی راهی به سوی آینده ای روشن تر است شامل ۵۱۶ تست به همراه ۳۵ تست آزمون می باشد.
همچنین در پایان سوالات کنکور گذشته داخل و خارج کشور نیز ارائه شده است.

 

 

با تخفیف از صد کنکور بخر 

جلد اول 

جلد دوم 

مشترک شدن در خبرنامه ما

به روز رسانی دریافت کنید و از بهترین ها بیاموزید

اخبار و رویدادهای بیشتری در خصوص کتاب و کنکور و تیزهوشان مشاده کنید.

اخبار

عید سعید فطر مبارک

عید فطر عید پایان یافتن رمضان نیستعید بر آمدن انسانی نو از خاکستر‌های خویشتن خویش استچونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می‌شودعید فطر

آیا می خواهید دانش خود را تقویت کنید؟

با ما تماس بگیرید و در تماس باشید

💳 ارسال تصویر تراکنش کارت به کارت

شماره کارت: 3529-4934-1410-6362

علیرضا احمدزاده سبزه وار